9 mars 2009

Lalala

Det har varit en ganska bra dag idag. 90 minuters promenad och 954 kcal.

Men firefox cpar, jag kan inte få upp olika fönster som när jag ska ladda upp bilder här tex så kommer inte den lilla rutan upp. Jag har kollat allt och det är ingen spärr för pop-up fönster så jag vet inte vad det är.

Kontaktade en kompis mamma idag då min kompis dricker för mycket och röker hasch och anser att det inte är en drog. Hon inser inte allvaret i detta och är endast 17 år.
Vi var väldigt taighta ett tag och jag blir väldigt ledsen och arg när detta händer då hon är en väldigt smart tjej.

Jag hoppas att det löser sig.

Jag ska fråga min syster om min snart tvååriga systerdotter inte kan få komma hit och sova här snart. Det hade varit mysigt.

Aja nu ska jag borsta tänderna och plocka ur linserna och sen se på tv en stund och sen sova!

Inga kommentarer: