18 dec. 2008

suck

Denna kommentaren hade jag fått på mitt inlägg som heter "Mm"

Anonym sa... nämen snuttenutte, stackare! det är verkligen SYND om dig! du har det verkligen värst av alla i HELA världen. och du med din positiva inställning, varför måste du ha det så jobbigt?? Det finns verkligen ingen som har det så enormt svårt o jobbigt som du!! Inte ens de svältande krigsbarnen i Sudan. Ohhh, jag tycker verkligen SYND om dig!/Lars

Mitt svar:

Mitt i prick!
Precis rätt! precis vad jag menade. Mest synd om mig i heeela världen. Lars du har verkligen fattat grejen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men varför bryr du dig om sånna kommentarer, jag skulle inte ens ge den personen ett eget inlägg.

Kanske du är en negativ person, men det är inget någon annan kan ändra på, utan du själv måste göra det.

För övrigt kan man inte jämföra svält i Sudan med livet i Sverige. Detta är ju våran verklighet. Och vi kan inte gå runt hela tiden och ha dåligt samvete för att vi har mat, hus, bil, fred och "ytliga" problem som kanske inte andra länder har.

Jag tycker du verkar vara en jättesnäll och trevlig tjej som har hamnat fel i livet. Du är i viss mån "gnällig" och negativ, men det finns nog inte en enda människa som aldrig vart det i sitt liv.

Kämpa på tjejen!

Och nästa gång du tänker göra ett inlägg av en kommentar, ta någon som är positiv istället.

Det finns dom som hejjar för dig :)

Cyanea C sa...

ehhh, skulle d där liknas vid uppmuntran?? whatever.

Vad jag vill säga, än en gång, är att detta är en blogg, o även om man i viss mån får tåla kommentarer, förstår jag fortfarande inte varför folk ens orkar gå in o kommentera så onödigt?

som mamma sa när man va liten; har man inget snällt att säga, säg inget alls.

Surk: skriva va fasen du vill! folk har inte rätt att döma. så enkelt är det.

Anonym sa...

Haha, det var ironisk skrivet, om ni vet vad det betyder!
Jag fattar liksom bara inte varför man, nästan överst på sin blogg, har texten "Vad ska man säga? Ja, fruktansvärt negativ o pessimistisk". Och sen det inlägget som grädde på moset. JAg var ju tvungen att skriva detta. Det var inte menat att uppmuntrra, för det är nog svårt på en person som är så negativ. Men hela din inställning är så....tragisk! /Lars

Cyanea C sa...

Lars - don´t mess with my sister, när d gäller ironi.. I´m just sayi´n, hon e DROTTNING av ironi!