16 dec. 2008

Mm.

Här har ni henne.
Världens mest misslyckade människa.

5 kommentarer:

Simone sa...

:( inte!

Anonym sa...

Du är inte misslyckad, jag tycker du verkar underbar och jättevarm och kärleksfull, smart och omtänksam!! Jag vet att Kathleen älskar dig väldigt mycket!

Kramar

Anonym sa...

nämen snuttenutte, stackare! det är verkligen SYND om dig! du har det verkligen värst av alla i HELA världen. och du med din positiva inställning, varför måste du ha det så jobbigt?? Det finns verkligen ingen som har det så enormt svårt o jobbigt som du!! Inte ens de svältande krigsbarnen i Sudan. Ohhh, jag tycker verkligen SYND om dig!/Lars


NOT!

Unknown sa...

Lars? nemen åhhh så ironisk man kan vara, fan skärp till dig, å du heter fan inte lars, bara ett påhittat namn... Lina mådde nog dåligt vid tillfället hon skrev. kan du bara inte acceptera det? Att människor som mår dåligt tycker inte synd om sig själva.. du är så jävla puckad.. å kan tänka mig att du är nån härifrån vänersborg som känner till Lina och mig för delen med...

Unknown sa...

Du är inte alls misslyckad, bara att du känner dig sån vid olika tillfällen i livet, det gör alla. Du en älskad person av så många ska du veta <3 puss på nosen