8 dec. 2008

7 december

Vaken!
Jag sitter vid Kathleens dator och lyssnar på Musik. Jag har ångest inför vägningen idag. Jag vet ju att jag har gått upp i vikt :/
Sen är jag orolig för min systerdotter. Jag vet inte om det bara är hormonerna som spökar eftersom hon snart är tonåring , men med tanke på all psykisk ohälsa vi har i våran familj så ska man nog hålla ögonen öppna på henne. Inget får hända henne och hon har inte haft/har ett lätt liv.
Nu ska vi väl snart till dagsjukvården. Jag ska sluta äta frukost där, men jag ska inte säga något. Dom får märka det själv så får dom ta det med mig sen.
Sen ska jag hämta mediciner fast inte hos kärringen utan hos en annan för hon har semester. Läkaren skulle sätta in Selokel eller vad det nu heter. Den går man upp i vikt av!
Men en väldigt låg dos, så jag ska testa och går jag upp så slutar jag med en gång!
Aja nu ska jag sluta tjöta.
Have a nice life

3 kommentarer:

Demonic sa...

Ställer mig ytterst tveksam till seroquel, de ville sätta in det på mig också men jag tvärnekade.

Anonym sa...

Jag har käkat Seroquel, bästa medicin av den typen jag haft. Gick inte upp någonting i vikt men mådde mkt bättre. Lycka till!

Unknown sa...

all neuroleptika har biverkning viktuppgång... sen är det individuellt.. men jag gick då upp i vikt av den för man får större "matlust"