28 dec. 2008

28 dec

Ont i axlar, nacke och rygg. Jag hade ont när jag vaknade så jag har nog sovit konstigt.
Alvedon hjälper inte.
Har skit ont.
Jag har ont i huvudet med, men det brukar jag ju ha så.

Mår inge bra idag heller.
Men det är lika bra att vara som vanligt, gå upp på morgonen leva och skratta och leka ibland. Vara som jag brukar.
Göra som jag brukar.

Det är ändå ingen som kan se eller göra något åt det där som sitter där inne och gör sönder.
När jag pratar om det så är det bara fel, allt jag gör är ju fel.
Så fort jag gör något , ber om hjälp eller tackar nej till hjälp så är det fel eller så gör jag det på fel sätt enligt psyk, vänner och familj.

Jag gör ju allt fel.
Jag beter mig fel, när jag ber om hjälp är det fel.
När jag inte vill ha hjälp är det fel.
ALLT jag gör är fel enligt mina vänner och familj och psyk.
INGET jag gör duger.
Jag ska vara tyst.

Så nu, skiter jag bara i det.

2 kommentarer:

Demonic sa...

Jag känner igen det där. Men skit i vad andra tycker är fel och rätt. Gör det som känns rätt för DIG. För i slutändan är det det enda som verkligen spelar roll..

Styrkekram

M sa...

Håller med Demonic.. Du kan bara göra det som är rärt för dig..

ger oxå en styrkekram...