13 dec. 2008

13 december

Mat mat mat. Förbannat oxå.
Stannar en natt till.
VIll träffa Baste och Yessika med.
Mamma handlade lite kläder till mig idag . TACK mamma!
Jag är bortskämd :S Dom är för snälla mot mig.
Jag är dum.
Jag måste stanna hemma mera.
Efter Jul, ska jag stanna hemma mera..
Saknar Kathleen..
Jag hoppas vi kan ha lussefika imorn och jag kanske kan sova hos henne.. Får se vad hon säger. Jag ska fråga henne.
*hoppas* *hoppas*
Känner mig så trygg med henne och älskar henne så himlans mycket..
Pratar om henne hela tiden här.. det är bara " jaa och kathleen... Jag och kathleen brukar.. hehe :P
Aja nu ska jag nog gå..

2 kommentarer:

Demonic sa...

Du kanske måste tänka på att inte hänga upp hela din tillvaro på någon annan, jag har gjort det misstaget och det blir inte bra. Hur mycket man än älskar någon så måste man ha ett eget liv också.

Kram

Unknown sa...

Klart du kan sova här <3 puss föressten mitt lösen här nu var "rusta" :p