1 dec. 2008

1 december

Enligt vågen på öpv så hade jag visst gått ner i vikt. Där vägde jag 65,8 hmm aja.

Jag ska börja äta frukost på dagsjukvården. Fast jag behöver inte äta deras mat, jag får ta med min egna youghurt . Jag äter inte annars har jag sagt.

Sen sa Agneta att jag skulle dricka två näringsdrycker á 300 kcal per dag men när jag ringde min dietist för att bestämma vilka smaker jag skulle ha så sa hon att jag MÅSTE dricka tre för att jag äter så lite. Men va fan 900 kcal PLUS mat! Det går ju inte.
Nej nej

Sen hade jag möte med Johanna och Ewa och jag ska ha boendestöd två ggr i veckan som hjälper mig med en matlista och handla hem maten, så jag har mat hemma och en lista på vad jag ska äta varje dag. Men det kommer nog igång efter jul.

Vart hos Kathleen. Flumma som faan. Skit skoj<3

Hemma nu.
Känner hur deppet börjar komma. Är det maten kanske? Jag vet inte. Får gå och lägga mig tidigt.
Ta stesolid och sen sova.

Ångesten ska inte få vinna ikväll.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Du klarar det <3<3<3<3

Demonic sa...

Jag tycker som sagt du skall byta dietist, hon verkar riktigt körd i huvudet, iaf när hon pratade med mig.

Anonym sa...

bra om boendestöd kommer igång.. du e stark!