11 nov. 2008

Smal

ååh jag vill att Agneta ska ringa så jag kan få veta om jag får tillbaka Stesoliden eller inte!
Jag hatar att vänta.

Fast jag orkar nog inte hämta idag. Jag är så trött. Yr i huvudet med.
Borde väl äta något. Har inte ätit idag. Känner mig inte så hungrig och när jag gör det ser jag min feta mage och vill inte äta längre.
Fan. Varför kan jag inte bara vara smal för? Varför ska det vara så jävla svårt för?

Det är inte så lätt som folk tror. Det är inte "bara" att räkna kalorier. Jag kan inte bara släppa det för en dag. Eller jo det kanske jag kan, men då kommer en jääävla massa ångest efteråt som jag helst vill slippa.

Ibland önskar jag att jag bara kunde slänga mitt block och sluta räkna kalorier. Jag har tänkt tanken många gånger. Men jag kan inte. Jag KAN bara inte. Jag kan inte släppa kontrollen.
Ni kanske inte förstår och jag begär inte att ni ska göra det, men snälla tro inte att detta är lätt för mig. För det är det inte.

Jag vill bara vara smal

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nä det är inte lätt att sluta räkna kalorier, man tappar sin kontroll.. kämpa på iaf.. puss

Anonym sa...

Du ÄR smal och jättevacker, det är så synd att du inte kan se det själv =(