5 nov. 2008

kväll

Gråter. Tårnarna bara rinner.
Jag skulle aldrig ha sagt något högt. Nu blev det hets i alla fall.

Jag på väg mot en neråt period känner jag, nu är det viktigt för mig att försöka hålla fast i det som är bra. Men det är så lätt att glömma.

Jag kommer att väga 70 imorn igen fan. Jag har börjat äta för mycket kcal i övrigt med.
Jag funderar på att ringa mobila. Men jag vill inte prata om maten, för det är inget problem.
Typ.

I vanliga fall hade jag tryckt i mig en massa Stesolid men jag har ju slutat med dom och har inget annat lugnande. Jag måste klara detta.

Jag ska väl ta mina Zopiklon och sova snart.

Fan, jag mår inte bra just exakt nu när jag skriver.

1 kommentar:

Unknown sa...

Kathleen älskar dig, hon vill att du kämpar, att du aldrig ger upp hoppet om dig själv, för du kan, du kan, du kan... puss