16 nov. 2008

Jag mår verkligen inte bra nu. Verkligen Verkligen inte.

Jag vill inte leva..

10 kommentarer:

Anonym sa...

men du..
tack för i helgen i alla fall, jag är så glad att du var med! pusspusspuss på dig

Anonym sa...

nä, men gör inte det då. du är inte tvungen. sluta tycka så synd om dig själv hela tiden!!
/Martin

Demonic sa...

Skickar en styrkekram

Cyanea C sa...

alla som "tycker" så jävla mycke borde ta o rannsaka dem själva om de inte har annat o pyssla med i livet än att kommentera på bloggar som de uppenbarligen inte har ngt att göra med eller vet vad det handlar om!

Inte konstigt att världen ser ut som den gör..

Så, både "anonym" och "Martin" kan ta o stänga ner internet-fönstret o gå o göra ngt vettigare eller fortsätta läsa men ge fan i o kommentera om ngt ni inte vet ngt om.

Anonym sa...

styrkekramar...!!

Anonym sa...

Har du ingen du kan ringa till och prata av dig lite hos?

Bamsekram på dig

Anonym sa...

cynea! Om man har en öppen blogg får man väl tåla kommentarer?? Annars får man väl ha lösenord elr nått. Tycker du ärlig att det är rätt att leva ett destruktivt liv, skära sig, svälta, spy mm? Jag fattar inte hur du kan rättfärdiga det?
Och Lina beskriver ju sig själv som sveriges största pessimist. Då ska man fan ha kritik. Det är bara du själv som kan ändra så du får ett bättre liv, ingen annan. Så sluta sitta o tycks ynd om dig själv.Och sluta umgås med andra psykpatienter, för ni stjälper varandra ist för hjälper. /M

Cyanea C sa...

M - Jag rättfärdigar absolut ingenting, och tror knappast Lina gör det heller, nu för jag till viss del visserligen hennes talan, men tror du verkligen hon skulle FÖREDRA detta livet framför att vara frisk??

Tror nog att Lina (som tur är) tål kritik, men det finns andra där ute som inte är lika härdade mot starka kritiska ord som hon. Förstår du inte att en sån kommentar kan vara skillnad mellan liv och död för en sån människa?

Du får ha precis vilka åsikter du vill, det bryr jag mig inte ett dugg om, men det finns ingen som helst anledning att dela med sig av dem till oss eller ngn annan.

Anonym sa...

Cynea!
men Lina slänger ju ut sina åsikter hur som helst genom sin blogg! Min lillasyrra dog av anorexia förra året, hon var inte ens 15 år. Tror du inte att sådana som tex Lina kanske oxå skriver o lägger ut saker som kan betyda liv o död??? Hon har sin blogg helt öppen så att alla (tex påverkbara o känsliga tonåringar) kan läsa o triggas. Lina har faktiskt ett ansvar för vad hon skriver o lägger upp för bilder etc, även om hon är psyksjuk. Så sluta försvara hennes provocerande blogg!

Cyanea C sa...

ehm.. jag kan se din poäng i att det visst kan trigga andra tonåringar osv

men samtidigt.. d e inte som att hon gör reklam för bloggen någonstans?