12 nov. 2008

dagen

Hämtade Stesolid imorse. Agneta frågade varför jag hade stora pupiller jag sa att jag hade tagit zopiklon.
Hon sa att jag hade stora pupiller igår med. Jaha sa ja.
Hon fråga om jag gick på nått . Nä, Det gör jag ju inte. Ska dit imorn och hämta resten av medicinerna.

Hon börja tjata om maten att om jag fortsätter rasa i vikt kommer jag få väga mig en gång i veckan och ta prover och sånt.
JAG SKA BLI SMAL OKEJ?

var på dagsjukvården till tolv sen gick jag in till stan en stund.
Sen tjejgrupp. Sen promenad med Kathleen på skräckland sen hem.

1 kommentar:

Unknown sa...

Agneta är som hon är, hon tror fan man går på allt, amfetamin, kokain, ja vad ska man säga, fast man är helt ren! Hon är knasig. Man kanske har sovit dåligt, då ser man ju väldigt trött och sliten ut. Puss