10 nov. 2008

blä

Var jätte trött när jag vaknade i morse usch.
Hämtade medicin och bad om Stesolid igen för jag känner att jag inte klarar detta .
Agneta klaga inte på ett ord jag sa och sa inget om stesoliden hon var inte negativ hon sa bara visst och sa att jag skulle prata med Johanna :O Jag är chockad.
Hon som alltid hittar något att klaga på.
Kanske hon såg att det inte var läge att klaga idag?

Mobila ska fortsätta ringa hela veckan. Jag känner att det behövs och skulle det vara så , så kan jag ju bara avbryta uppdraget.
Jag hoppas läkaren ger mig Stesolid igen då får jag dom redan imorn sa Agneta, eller hon kunde fixa så jag kunde hämta imorn. Det behövs.

Handlade idag.. Två paket med spenat. Agneta säger att spenat inte är bra för min lever. IN MY AS säger jag! Det är gott , nyttigt och lite kalorier.
Köpte youghurt med, måste ju variera mig lite.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen när jag ska äta ute. Antingen får jag inte äta på hela dagen och äta något där, eller så får jag äta nån sallad typ utan dressing och bröd och sånt.. men då är det ju alkoholen..
hmm ja..

de senaste dagarna har jag ätit mellan 300- 700 kcal per dag. Kräkts en gång.. åt 1136 kcal den 8 nov Ucsha.. huuh
ja skäms..

fet e jag

klart ja inte blir smal om ja äter så mycket

skärpning lina

Inga kommentarer: