22 okt. 2008

morn

I´m awake

Dsv senare. Sen möte. jaa..
Jag vill bara gråta, bara gråta gråta gråta. Jag hatar att gråta men nu har jag haft gråten i halsen i två veckor nu vill jag ha det ur mig .
Nu vill jag gråta ur mig allt.

Jag vill slippa må dåligt. Jag vill att någon hjälper mig att må bra. Jag vill att någon ger mig lite kraft.
Jag vill att någon ger mig lite tips och råd och kraft jag kan ge till Kathleen.
Varför kan jag inte trolla?

Jag har varit orolig för henne sen jag skicka sms att jag var hemma igår, en gnagande känsla i mage. Den finns där och kommer finnas där hela dagen.
Jag vill bara hjälpa, hjälpa hjälpa. Jag är så maktlös.
Varför kan jag inte göra något för denna underbara människa?

Jag vill inte bara se på.. Jag älskar så mycket.. så det gör ont

6 kommentarer:

Unknown sa...

Var inte orolig vännen... kram

Anonym sa...

du e ful.

Anonym sa...

allt det du säger känner jag inför dig. jag vill hjälpa på något sätt, vill kunna göra något. du är så viktig för mig och jag önskar att jag kunde göra något annat än att bara se på, önskar att jag kunde säga något som fick dig att förstå. det är så mycket jag vill skriva nu att jag hoppar över ord och får gå tillbaka och ändra, så mycket jag vill säga dig. jag önskar att jag kunde ge dig den kraft och kärlek du behöver, jag önskar att jag kunde ändra på allt. jag skulle ge mitt eget välmående för att du skulle må bättre. jag önskar det fanns sätt jag kunde få dig att förstå att du är inte ensam, du är en av de vackraste jag vet och du betyder så mycket för andra människor i din närhet. du är mycket speciell, och många skulle inte klara sig utan dig. (jag inräknad)

Anonym sa...

och anonym kan få en påle uppkörd i röven och tänderna utsparkade, för du är inte ful. du är oerhört söt.

Anonym sa...

ja du e jättesöt!

Demonic sa...

Anonym: Vad i helvete? Fuck off, ta irrelevanta kommentarer till någon som förtjänar det och låt Lina vara ifred.

Du är INTE ful gumman

Krams