25 okt. 2008

Matmatmat

"In ut Sprut slut"
så sa vi om sex när vi var mindre. Det har fått en annan innebörd för mig nu.


Jag väntar på att mobila ska ringa mig. Vad ska jag säga? Som det är kanske kan vara en bra idé.
Jag har ont i huvudet. Fruktansvärt ont i huvudet, jag har haft det hela dagen. Jag har knaprat en massa alvedon.

Kathleen tror jag har en ätstörning. Har jag det? Vill jag i så fall ha hjälp med det?
Nu förstår jag henne precis.
Jag känner mig redan löjlig fast jag inte ens är där.

Men sanningen är iaf att jag fortfarande har en massa överflödigt fett på kroppen som ska bort.
Sen ser kanske ni inte det på kort, men då har ju jag kläder på mig och jag är ganska bra på att ta på mig kläder som döljer.

Gud mitt huvud sprängs snart.
Jag ska nog ta några alvedon till sen ska jag borta tänderna en gång till och få bort den förbannade äckliga smaken i munnen, fixa mig för natten och lägga mig och vänta på att mobila ringer.

Godnatt

Inga kommentarer: