8 okt. 2008

Mat mat mat

Mhm blidde hets.
Ner upp.

Jävla humör. Jävla mat. Jävla affärer. Jävla pengar. Jävla självdiciplin.
Kommer väl att väga det dubbla i morgon. Fan denna månaden har verkligen inte gått bra. Jag kollade mina papper och Augusti månad gick jag ner tio kilo, det har jag inte gjort under september.

När jag börjar träna på sportlife kommer jag ju gå upp för muskler väger mer än fett, det kommer inte mina papper tycka om. Nopes.
Ah. Men jag kommer bli smal iaf :D YAY
Lina ska bli smal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG SKA JAG SKA JAG SKA JAG SKA JAG SKA!

Jag har tagit stess och zopiklon, ska ta några till sen så blir det till att sova tidigt idag för jag orkar inte vara vaken länge idag. Så inte min dag. Mår skit.
Funderat på att ringa mobila, men jag vill inte att dom ska veta nått om maten.
Nää.. Vill hålla det för mig själv.

2 kommentarer:

Demonic sa...

Du klarar det. :)
Har tagit en Xanor nu, visst är det skönt med Benzo ibland.

Anonym sa...

är det inte någon från mobila som läser här då, tror du...?