14 okt. 2008

Jaaaa

Hej,

Jag har gjort lite pilates och situps och skit. Druckit kaffe, ätit. Jag har dammsugit och kollat på tv. Läst alla mina gamla dagböcker och kollat kort och skol saker. Jag har pysslat lite.

Tänker väldigt mycket. Mitt huvud är hel kaos. Försöker hålla mig sysselsatt så jag bara tänker på en sak. Jag måste försöka skriva ner alla tankar jag har så det inte skapar kaos i huvudet på mig som min psykolog alltid säger.

Jaja, är depp idag. Kanske lite sentimental och lite i behov av bekräftelse och uppmärksamhet. Försöker att inte vara det men det är svårt.
Känner mig ju ensam och är livrädd att bli lämnad. Min mens är slut så det kan ju inte vara det.

Äsch det går väl över. Bara ignorera mig och mina fjantiga och patetiska fasoner.

Nu ska jag lägga mina glitterlims pennor i rätt ordning
Bye

Inga kommentarer: