6 okt. 2008

Idag


Trött som faan.. Jag har iaf varit på toa nu. Jag har inte varit på toa sen jag tog en imodium tablett i Turkiet (mor diarré ) i Turkiet. En vecka sedan, så jag fick en laxer tablett av kathleen idag. Nu har jag inte lika ont i magen längre. Lite sur på Agneta, hon nästan friskförklarade mig när jag berättade att jag inte skurit mig på en månad. Sen kallade hon mig Kathleen med. Kärring. Men jag fick Stesolid fast hon sa sist jag var där att jag inte skulle få mer, men men. Varit hemma hos Kathleen hela dagen, gjorde spansk potatisgrantäng jätte god var den. Köpt en ny tand borste med om ni ville veta. Jag vill att Sportlife ska öppna nu!!!!! Skrivit blogg i min AM sida också för vissa personer ska inte läsa vissa saker. Funderar på att be Johanna ge mobila uppdrag att ringa igen eftersom jag inte kan ringa dom.. Kanske kan göra så att jag ringer varannan dag och dom ringer varannan eller något jag vet inte. Aja fortfarande ont i magen, ska ligga i soffan nu..

1 kommentar:

Demonic sa...

Du har iaf blivit brun och fin då juh. :)