30 okt. 2008

Frost

Idag har jag varit på dagsjukvården. Kathleen mötte mig. Vi smällde med våra knallsnören hehe.
Vi kan ha bra skoj vi två hihi

sen har jag hämtat mediciner.
Agneta pratade om Korallen, men jag sa att jag och Susanne hade koll på det där oså. Hon frågade hur mycket jag hade gått ner oså.


Jag skulle gått hem och städat efter jag hämtat medicin men jag gick upp till dsv igen och drack mer kaffe och satt vid datorn oså. Jag läste lite och jag har kommit fram till att jag INTE vill att Sverige ska gå med i NATO.
Sen skulle jag gå och då frågade Christer om han skulle följa mej hem så han gjorde det. Hans bror bodde tydligen ändå här.
Jag har nu städat och ätit.
Pasta faktikst! Jag har ju fan gått upp 7 hekto sen jag började träna så nu får jag börja äta kolhytrader o skit så jag kan fortsätta gå ner.

Malin ska komma vid två så ska vi åka till Överby, hon behövde åka dit. Jag vet inte varför men hon behövde det iaf.

Inga kommentarer: