20 sep. 2008

laalalall


Igår var en riktigt bra dag :)
Först åkte jag och Malin till Vt och hälsade på , sen hämtade vi ut mitt pass och sen åkte och Kathleen till Överby.

Jag köpte hårspännen, en tröja, doftolja och lite mat.

Mitt humör var stabilt igår . Mobila ringde men jag behövde inte prata med dom.
Jag och Kathleen gjorde dipp med gurka och morötter.
Sov där, fick en bula i pannan. Jag misstänker att kathleens elaka bord som alltid attackerar mig smög in i sovrummet och slog mig i pannan. Japp.

Spelat lite Guitar Hero hos Kathleen med, börjar kunna spela som jag gjorde innan operationen.
Ena fingret som som bråkar bara. Men men.

Idag ska jag dammsuga och sen testa min nya doftolja.
Blev 822,2 kcal igår :S
men vägde mindre idag ändå tack och lov.

På torsdag åker jag till turiket med familjen! YAAY

Har för övrigt gått ner 30 kilo på sju månader :D

Inga kommentarer: