15 sep. 2008

Förgivet

Ta mig inte förgivet för en dag kanske jag inte finns här.
Ta inte min vänskap eller min kärlek förgivet för dagen kommer då jag inte finns här, eller dagen då vänskapen tar slut.

Låt mig lätta på mina tankar på min blogg. Låt mig skriva vad jag känner även om det jag känner inte låter logiskt eller bra. Ge både positiv och negativ kritik jag kan ta det annars hade jag inte skrivit i en blogg som alla kan läsa. Låt mig ventilera mina tankar, jag måste också få ur mig mina tankar

Men ta mig inte förgivet. Vårda era förhållande med både vänner och familj, för en dag kanske dom inte finns längre och då kommer ni ångra att ni tog dom förgivet.

Sprid kärlek, var ärlig, säg precis hur du känner och var öppen. Då fungerar en relation som bäst. Ge komplimanger, skicka söta sms. Men gör det alltid helhjärtat och säg aldrig något du inte menar.

Jag älskar mina vänner och min familj och jag hoppas jag ger dom den kärlek dom behöver och den kärlek jag känner för dom. Jag hoppas jag vårdar mina relationer ömt och är en bra vän och bra familjemedlem.

Men ta mig inte förgivet

1 kommentar:

Anonym sa...

jag hoppas att jag betyder och räcker till för dig såsom du betyder och räcker till för mig.