18 sep. 2008

Dagen

Idag har jag varit på dagsjukvården. Vt fick köra mig. Jag hämtade mediciner och det gick bra för en gång skull. Lite tjat om Stesoliden men inte annars. Jag börjar med Topimaxen nästa vecka tror jag hon sa, vi skulle trappa ut Lamotriginet iaf.

Sen var jag med Kathleen på försäkringskassan. Jag frågade en där om dom tagit något beslut om aktivitetsersättning men hon sa att det hade dom inte men det kommer nog snart, men dom hade föreslagit ett nej.
Tack kära läkare detta är helt och hållet ditt fel.

Jag blir trött och stressad av detta. Ni kanske inte tycker det är något stort problem men för mig är det ett problem. Jag känner mig förnedrad när jag går till soc, det är ett stort stressmoment för mig att gå dit. Jag blir stressad av att inte veta vilket datum jag får pengarna eftersom det beror på när jag lämnar in ansökan.
Allt med soc ekonomi stressar mig.

Jag pratade aldrig med Johanna på dagsjukvården idag. Men hon ringde min förut, jag hade massa jag ville säga men som vanligt så fick Lina inte fram det. Jag fick iaf fram att jag ville att hon skulle ge mobila ett uppdrag att ringa mig varje kväll från och med idag till Söndag. Så påpekade jag att dom skulle ringa på kvällen och inte på eftermiddagen.

Jag måste detta eftersom jag inte klarar av att ringa själv. Jag har mycket att prata om och jag hoppas verkligen att jag kan få ur mig lite till mobila.

Jag är jätte trött, jag ska nog bara vila idag. Jag ska upp och tvätta kl sju men det vågar man ju inte säga till någon för då "härmar" väl jag och Kathleen varandra.
Fan jag kan inte släppa det.
Ska det verkligen vara så att jag ska gå runt och inte våga säga saker eller göra saker bara för att jag är rädd att dom tycker jag härmar Kathleen.


140 kcal än så länge. Hejdå

Inga kommentarer: