27 aug. 2008

panik


Åh skriva ner allt. Kaos i huvudet.

När jag skulle gå över vägen förut där det inte finns något övergångsställe så kom det en massa bilar. Till slut gick jag över endå, det var en bil som kom jätte nära mig. Vilken kick jag fick! Jag bara kände för att stå kvar. Bli påkörd. Knepigt när jag får den kicken, det va längesen.

Pratade med psykatrihandläggaren idag, det gick bra. Hon ville att jag skulle fundera på det nya grupp boendet här.

Sen var det dags för första gruppen på dsv. Var hos Kathleen en stund innan så gick vi dit tillsammans. Hade jätte ont i magen. När alla började gå in kände jag paniken. Men när Johanna kollade på mig så reste jag på mig och gick med in. Jag satt bredvid Johanna hela tiden.
Jag sa inget, nickade en gång. Jag ville hela tiden gå ut. Skrika, gråta sjunga genom golvet. Men som alltid , jag kunde inte röra mig. Satt där hela tiden.

Får se om jag fortsätter. Jag måste komma över mina rädslor.


Nu vill jag skära, Gud vad jag vill skära..

Jag behöver en kram...

Snälla kan ni inte se att jag inte orkar. Jag går på min sista energi nu. Snart kraschar jag.

Inga kommentarer: