5 aug. 2008


Nu har jag cyklat för första gången på länge! Kathleen sov här i natt så vi cyklade tillsammans till dagsjukvården. Där var vi en stund och spelade stress som jag för övrigt vann! HAHA
Sen handlade jag lite kaffe och mjölk och fiskbullar. Det var jätte längesen jag åt det. Det är bara 100 kalorier i 150 gram så.
Jag åt faktikst frukost idag. 40 kalorier yoghurt och 68 kalorier muslie.

Igår gick det inge bra. Jag fick åka till vårdcentralen och sy sju stygn på handen.
Dom tyckte det var ganska djupt så jag fick sy med en gång utan att vänta. Men inget blev skadat iaf.

Sen var jag hemma hos Malin min kontaktperson, det var skoj. Jag åt lite sallad och drack lite mjölk i kaffet så jag räknade det som 300 kalorier eftersom jag inte kunde väga det där.
Jag lekte med Maja hennes dotter på fyra år det var skoj :)

Sen kom Kathleen och sov över för första gången hos mig :) Hon lekte med katterna. Hon blåste på dom med cykel pumpen:S Elakt.

Bailys min katt väckte mig halv fem i morse . Jag gav henne mat och vatten och tömde lådan och öppna balkongen men inte ville hon sluta jama för det. Dessutom fyra kattungar som är väldigt livliga på natten. Jag tog på mina öronproppar.

Nu ska jag dricka mitt kaffe och kolla på tv :D

85,4 idag.
Blev 613,3 kalorier igår.

Over and o
ut

1 kommentar:

Anonym sa...

Din text är bara krumelurer, så kopierade och la in i word och gjorde vanlig text.. :p så nu vet jag vad det stod... du får fixa de.. finns en annan text som åxå är sån.. KRAMAR