25 aug. 2008

Kärlek

ah 40 min super snabb promenad. Huh är helt slut.

Sov ju hos Kathleen i natt. Sov jätte bra fast vakna av att jag hörde något som lät som ett skott ;S
Sen kunde jag inte somna om så jag gick på toa och tog en cigg ,sen gick jag och la mig igen.
Kathleen började skaka och sprattla med benen hihi ^^
Sen blev jag orolig för hennes andning , men när jag vakna på morgonen levde hon så :)
Älskar dig så gumman, jag kommer aldrig lämna dig och jag hoppas aldrig du lämnar mig<3

Mitt humör är verkligen upp och ner. Ena stunden är rakblad det enda som rör sig i mitt huvud. Andra stunden är jag super glad. Hel knas.
Men jag ska prata med läkaren på måndag så hon får byta ut lamotriginet för det funkar ju inte.
Extra Zopiklon till natten med och bättre läkar utlåtande.

På Onsdag blir det ingen Dagsjukvård för mig. Malin kommer och hämtar mig kl 9 sen ska vi ha möte med psykatrihandläggaren i vänersborg halv tio. Japp.

Nu Ska jag kolla på film eller nått
over and out

Inga kommentarer: